Friday, March 10, 2017

Miss Purple


Da ne bude zabune.
Gospođica je haljina.

Dugo je ovaj materijal u mojim zalihama, a razlog je jer nisam imala ideje šta sa njim. Rastegljiv je, tanak, pomalo sija, ima teksturu i nikako mi ništa u glavi za njega nije bilo (Retko mi se to dešava.).
I pre neki dan sam se setila cipela koje su na slikama, a za njih nisam (do sada) imala haljinu.
Kad sam pregledala moje zalihe materijala, samo ovaj je bio 100% odgovarajući. S obzirom na sve, najjednostavniji model je bio idealno rešenje. Ovaj kroj sam šila do sada samo u užoj varijanti i to čak 3 puta u proteklih godinu dana (siva, na smeđe-plave široke pruge haljina i cvetna haljina na blogu  http://ormarjednejelene.blogspot.de/2016/11/cvece-za-jesenflowers-for-fall.html).

Make no mistake.
Miss is the dress.

For a long time is this fabric in my stock, and the reason is because I had no idea what to do with him. The fabric is stretchy, thin, shines a little and has a texture.
A few days ago I remembered shoes that are in the pictures, and for them, I have not (so far) had a dress.
When I reviewed my fabric stock, only this one was 100% appropriate. Considering all, the simplest model was the ideal solution. This cut I sewed so far only in a different variant, 3 times in the past year (gray, brown-blue stripes and floral dress (http://ormarjednejelene.blogspot.de/2016/11/cvece-za-jesenflowers-for-fall.html)).



Krojenje i šivenje ove haljine je sve ukupno trajalo oko 3 sata. Koristila sam samo endlaricu, i to sam imala samo konac u svetlijoj nijansi ljubičaste, ali sam ipak rub dole s tim uradila (I to sam u tih tri sata naučila.). 

Cutting and sewing this dress is altogether lasted approximately 3 hours. I used only the overlock for sewing and had only thread in a brighter shade of purple, but I still made with him bottom hem (And I learned that in these three hours.).



Minđuše ili broš+naočare!?
Prvobitno sam za slikanje pripremila samo minđuše, ali negde usput sam se odlučila za cvetni broš i naočare (Nije baš da su nakit, ali meni dođu kao nakit. Ja volim velike minđuše, ali ove naočare su same po sebi uočljive pa sa upadljivim minđušama delujem kao božićna jelka tako da zbog njih poprilično svodim kićenje na minimum.).

Earrings or flower brooch+glasses!?
Originally, I was prepared to take photos of a combination with earrings, but somewhere along the way, I decided to combine an outfit with a floral brooch and glasses.






Do sledećeg čitanja.

Until next reading.

No comments:

Post a Comment