Tuesday, July 11, 2017

Crveno i plavo/Red and blue


Crveno i plavo... I nešto između...
Volim te dve boje, pogotovo tamno plavu i jarko crvenu.
(Sad shvatih da već dugo želim nešto zeleno da šijem, ali nikako da kupim zelene nijanse već sam stalno u nekim nijansama teget, plave i crvene u poslednje vreme. (Inače, plavo, plavo i samo plavo.))
Red and blue ... And something between ...
I love these two colors, especially dark blue and bright red.
(Now I'm thinking, I want very long something green to sew, but I don't buy fabrics in green shades, that are always some shades of dark blue, blue and red in the last time. (Anyway, blue, blue and only blue.))

Ovo je poslednja u nizu haljina koje sam sašila pre odmora (Skoro mesec dana nisam sela za mašinu i već sam se mnogo uželela šivenja.). Više volim kad sašijem nešto, odmah da slikam i napišem ovde priču, ali desilo mi se da sam svesno žrtvovala blog ne bi li imala više vremena da šijem i ne bi li više postigla.
Žao mi je...
This is the last one in a series of dresses I had made before I went on vacation (Almost a month I didn't sew anything and I'm already missing it.). I love when I sewed something, to take the photos and write a story on the blog immediately, but it occurred to me that I deliberately sacrificed the blog to have more time to sew and do more.
I'm sorry...

Kao što je već poznato, ja obožavam haljine i najviše njih šijem. 
Volim jednostavnost i jednostavne stvari.
Tako ide i priča za ovu haljinu. Jednostavna haljina interesantnog dezena i jednostavnog kroja.
As it is already known, I adore dresses and sew mostly them.
I love the simplicity and simple things.
That's also the story about this dress. A simple dress with an interesting pattern and simple cut.
Materijal sam kupila na Stoffmarkt-u krajem marta. Kao što je slučaj i sa roza haljinom i sa poslednjom cvetnom, i ovaj sam kupila kao ostatak (za 5e).
Ovo je pamučna viskoza.
Dezen je naprosto predivan, zar ne!?
I bought this fabric at the end of March at Stoffmarkt. As it was the case with the light pink and with the latest floral dress, I bought this too as a rest (for 5e).
This is cotton viscose.
The pattern is beautiful, isn't it !?


A haljina!? Jednostavna.
Prednji gornji deo je na preklop, pozadi gore se nalaze dve falte. Donji seo je ravan, ni preuzak, ni preširok, a na struku je guma. To skoro nikada ne radim (da stavim gumu na struk) jer meni to izgleda da me širi u kukovima i bokovima (koji inače i jesu široki ), ali zbog gornjeg dela haljine, trpi moj odraz u ogledalu.
Sve u svemu, nije loše ispalo.
And garment!? Simple.
On the front upper part is a V-neck with a fold, on the back are two flaps. The lower part of the dress is flat, neither narrow nor too wide, and on the waist is rubber. I almost don't make this (to put the rubber on my waist) because it seems to spread me in the hips (which are wide) but because of the upper part of the dress, my reflection in a mirror stay with my wide hips.
All in all, it didn't turn out bad.







Ako mene pitate, idealna haljina za neku letnju večeru na otvorenom uz dobar nakit (Nakitila bi ja to, šnala za kosu, narukvica i decentne minđuše ili neke baš velike, dva najbitnija prstena, ...).
(Sad već stvaram film.)
Još uz to...  Lagani povetarac, miris predvečerja, obavezna čaša vina, zvuci priča i smeha...
If you ask me, an ideal dress for a summer outdoor dinner with a good jewelry (I would add, hair ornament, bracelet, decent earrings or some very big, two most important rings ...).
(I'm already making a scene.)
Along with that... Light breeze, the smell of the evening, a glass of wine, the sounds of stories and laugh ...




Nadam se da vam se svidelo.
Do sledećeg čitanja.
I hope you liked it.
Until next reading.

No comments:

Post a Comment