Tuesday, February 14, 2017

Crna čipka/Black lace

Crna čipka i ja...
Čipka i ja...
O ne znam, mislim da to ne ide, skoro nikako (samo donji veš može).
(Reče moja prijateljica da to nikako nisam ja. I nisam.)
Ali ja sam od onih što se ne libe da nose svašta pa čak i nešto što možda nije njima svojstveno (Bitno je kako se oseća čovek u nečemu.).

I and black lace...
I and lace...
It's not me. (My best friend said the same thing. It's not you. And she knows me.)
I could wear everything, even what I don't wear ever, but it's important that I feel good in that.

Nisam ja ljubitelj čipke, a ovu (i sličnu, ali belu) sam kupila samo iz razloga da vidim kako se šije jer (možda) planiram nešto slično šiti za neku priliku. Pri tome, čipku sam našla povoljno i dobro je došla za malo vežbanja.
Iskreno, namučila sam se. Da li je do mene, ili do mašine, ili do čipke, ali kod mene je šivenje potrajalo. Sama čipka bez nekog čvršćeg materijala ispod se teže šije.
Pregledala sam ovih dana određene blogove o šivenju i dosta žena šije donji veš. Tu moram da kažem samo: Svaka čast! Mislim da se to neću još neko vreme usuditi.

I don't like lace, but I bought this because I want to try to sew other fabrics too.
Honestly, it was not easy. Is it me, or the machine, or lace, but sewing this blouse took a while!? The lace itself without a solid material under is hard to sew.
Lately, I was reading a few blogs about sewing and women, who make them, sew underwear. Here I have to say: Congratulations! I think I will not dare to make such a thing for some time.


Što se kroja tiče, meni se svideo. Nisam sigurna da je savršen za ovu čipku, ali sam zadovoljna kako se uklopio. 
Naizgled obična bluza od crne čipke, sa prednje strane je sasvim običan kroj, ali pozadi je izrez na leđima.

 In this story cut is the most interesting part. I'm not sure whether this is a perfect cut for this lace, but I'm happy with the result.
Apparently simple blouse from black lace, the front side is quite ordinary, but on the back is a cutout.



Na izrezu na leđima nalaze se falte, što bluzu čini pomalo neobičnom.
Sad kad gledam slike, pomalo sam znatiželjna kako će ovaj kroj izgledati na nekoj drugoj tkanini tako da ću u nekoj skorijoj budućnosti probati i to. (Model je iz Burde, a ima ga u varijanti bluze i haljine pa mi se čak haljina čini primamljivijom za šiti.)


On the back are the pleats, which make the blouse not too simply.
Now when I look at the pictures, I'm kind of curious how will this cut look on a different fabric so I will try it in the future. (The model is from Burda in the variant blouse and dress and dress seems to be more interesting to sew.)




Bluza se, za moj ukus, previše providi, nisam očekivala da će baš toliko transparentna biti. Kako ja nisam pristalica baš tolike providnosti, mislim da bi idealna bila sa crnim ili u boji najobičnijim korsetom (Tražila sam za vikend jedan da kupim, ali nisam našla.) jer bi on dodao neku dozu elegancije koju ja volim.
Sve u svemu, namerno sam se odlučila za ovu kombinaciju da bi se videla bluza i kroj. plave pantalone su, takođe, namenski tu iz istog razloga.

The blouse is, for my taste, too transparent, I didn't expect it so much transparent to be. As I am not a supporter too much transparency, I think it would be better with a black or colored corset (I intend to buy it soon.) because corset would add a dose of elegance, which I like.
All in all, I purposely decided for combination blouse with a bra because it is the best way to see it. For the same reason, I'm wearing blue trousers










Na kraju, ja sam bluzom zadovoljna. Nosiću je, bar jednom (Kad šijete sami stvari, onda postoji dosta toga što jednom ili ,kod mene je ponekad slučaj, nijednom obučete.). 
Do sledećeg čitanja.

Finally, I am satisfied with the blouse. I'll wear it at least once (When you sew your own clothes, then there are a lot of pieces that you once or, in my case, never wear it.).
Until next reading.

No comments:

Post a Comment