Saturday, May 13, 2017

Crna haljina/Black dress

Ja skoro nikad ne nosim crnu boju, naprosto je ne volim.
A kad se ipak desi prilika da  je obučem, to je uvek jednostavan model.
I almost never wear clothes in black, I just don't like the black color.
And when it comes to an opportunity to wear it, it's always something simple.


Model ove haljine je ravan kroj sa 3/4 rukavima. Pozadi je malo dublji i veći otvor (vidi se na slikama u nastavku) nego inače na haljinama, ali opuštena forma haljine mi je dozvolila da ubacim taj detalj.
Materijal je puniji i drži formu, a to mi je i bio cilj kad sam ga tražila pa i kupila.
The model of this dress is a straight cut with 3/4 sleeves. On the back is a bit deeper and bigger opening (see the pictures below) than otherwise on the dresses, but the relaxed form of the dress allowed me to insert that detail.
The fabric is full and holds the shape, which was my goal when I was looking for it and bought it.

Jedina mana je da je materijal i haljina prava noćna mora za slike. Peglala, nameštala, peglala, slikala i slikala i naprosto, nije hteo da se postavi kako sam ja htela. 
The only drawback is that the fabric and the dress are a real nightmare for taking photos. I ironed it, tried to look good, again ironed, took photos and again and again. Simply I couldn't set it as I wanted.


Sa druge strane, ja skoro nikada ne šijem nešto crne boje. Davno sam šila uske pantalone u crnoj boji i evo sada ovu haljinu. 
Imam još dve male crne haljine u svom ormaru. Jedna je poklon od sestre, a drugu sam kupila jer je mala crna haljina nešto što se mora imati u ormaru (Za svaki slučaj, a naravno, nisam je još nosila.)
On the other hand, I almost never sew something black. I've been sewed tight black trousers for a long time ago and now this dress.
I have two more black dresses in my closet. One is a sister's gift and the other one I bought  because the little black dress is a must-have piece in every women's closet (Of course, I haven't worn it so far.)

Razlog za ovu haljinu su cipele, kao i uvek kod mene. Cipele su uvek razlog za novu haljinu. (Živeo razlog!!!)
Ove baletanke životinjskog dezena sam kupila pre 2 meseca. I moram priznati, ja sam se dvoumila, ali me sestra nagovorila i hvala joj na tome. Cipele su jako udobne i praktične, samo još da ih uklopim u svoju garderobu.
The reason for making this dress are shoes, as always. Shoes are always the reason for a new dress.
2 months ago I bought this flat shoes with animal print. And I have to admit, I had doubts, but my sister persuaded me and I can thank her for it. Shoes are very comfortable and practical, just I need
to combine them with my clothes.


A sad malo slika haljine.
And now a few photos of this dress.







Mi smo večeras pozvani na jedan rođendan pa je ovo moj večerašnji izgled.
We're going to a birthday party tonight, so this is my today's outfit.

Do sledećeg čitanja.
Until next reading.

No comments:

Post a Comment