Saturday, September 16, 2017

Plavo, plavo... /Blue, blue, ...


Iskrojila sam tri druge stvari za jesen i onda iznenada odlučila da mi treba baš ova suknja. 
Volim da šijem suknje, ali kao što sam već negde pre napisala, retko ih nosim. Uvek imam neku ideju za suknju, čak i trenutno, bar tri suknje imam u planu da sašijem u skorije vreme.
Interesantno je to da su mi suknje uglavnom jednobojne. Ja volim boje, volim šareno, ali suknje i pantalone su mi skoro uvek jednobojni. Čak i jakne i kaputi su mi šareni pa sam već u velikom problemu spojiti odevne komade u dobru odevnu kombinaciju.
I cut three other things for the fall to sew and then suddenly I decided I need this skirt.
I like to sew skirts, but as I have written before, I wear them rarely. I have always a few ideas for skirts, even at the moment, at least three skirts I plan to sew soon.
Interestingly, my skirts are mostly monochrome. I like colors, I like colorful, but skirts and pants in my closet are almost always monochrome. Even my jackets and coats are colorful, so I have a problem to combine my clothes.


Sem što mi je ovaj kroj bio u planu za šivenje u skorije vreme, ova suknja je i nastala da bi uklopila već postojeće komade garderobe u svakodnevne odevne kombinacije.
Aside from the fact that this pattern was in my plan for sewing in recent times, this skirt was created to fit the existing pieces of my wardrobe into the everyday dress combination.


Kroj je iz Burde, u originalu je dugačka suknja, ali ja ne nosim duge suknje pa sam model skratila (Dužina moje suknje od pojasa je 70 cm.). Prilagodila sam kroj svom obliku tela i nisam stavila džepove (izbegavam ih zbog širokih kukova) koji su takođe predviđeni po originalnom kroj. 
Nažalost, ja nisam uspela u kratkom roku (Naprasno sam odlučila da šijem ovu suknju pa sam je brzo i realizovala.) da nabavim skriveni rajsfešlus, a imala sam želju i volju da ovde stavim skriveni rajsfešlus, pa sam iskoristila jedan obični koji sam imala.
The pattern is from Burd magazine, originally the skirt is long, but I don't like long skirts, so my model is shortened (length of my skirt is 70 cm). I adjusted the pattern to my body shape and didn't sew pockets (I avoided them because of the wide hips.) which were also foreseen by the original pattern.
Unfortunately, I didn't succeed in a short time (I decided to sew this skirt suddenly and realized it quickly.) to get an invisible zipper, but I had the wish and the will to put an invisible zipper on this skirt, so I used a simple one I had.



Danas sam iskoristila dan bez kiše pa sam napravila slike. 
Ovaj put su na slikama dve kombinacije.
Na prvoj sam suknju iskombinovala sa košuljom dugih rukava. To je jedna od prvih košulja koje sam šila (pre nekih 10 godina).
Druga kombinacija je suknja sa majcom sa šljokicama koju sam kupila prošle godine na nekoj rasprodaji, a nisam imala sa čim da je nosim, a sa suknjom se lepo uklopila. (Zbog majce sam i šila suknju.)
Cipele sam prilagodila kombinacijama.
Today was a day without rain, so I used the opportunity to take photos.
This time, there are two combinations in photos.
On the first, I combinate skirt with a long-sleeved button-down shirt. It's one of the first shirts I've ever made (some 10 years ago).
The second combination is a skirt with a sequin blouse I bought last year on a sale, and I didn't have with what to combine. (Because of the blouse I sewed the skit.)
I adjusted the choice of shoes to the combinations.




Na slikama je suknja najdominantnija bez obzira na kombinaciju, iako sam očekivala da neće biti jer je jedini detalj na njoj falta spreda.
Po mom mišljenju, suknja je više elegantna nego što nije, mada ću je ja, za početak, nositi u kombinaciji sa običnom majcom i čizmama.
In the photos, the skirt is most dominant regardless of the combination, although I expected it wouldn't be because the only detail on it is a pleat forward.
In my opinion, the skirt is elegant, although for the beginning I shall wear it in combination with the usual shirt and boots.




Do sledećeg čitanja
Until next reading

No comments:

Post a Comment