Thursday, September 21, 2017

Omiljena/Favorite


Ne možete da zamislite koliko sam ja bila oduševljena kada sam ugledala ovaj materijal. 
Naprosto je predivan!!!
Zar ne!?
You can't imagine how much I was thrilled when I saw this fabric.
It's just wonderful !!!
Isn't it!?
Onaj iznenadni termin Stoffmarkt-a u julu ovde u blizini me baš obradovao, a posle njega sam zaključila da je Stoffmarkt najbolje posećivati leti. Bilo je prelepih materijala, a i kupila sam više nego inače.
(Prekjuče sam se isto tako oduševila sa izborom materijala u radnji u susednom mestu. Moraću česće tamo svraćati.)
Ovaj materijal je bio na tezgi sa materijalima za nameštaj i dekor. Te materijale uvek pregledam jer se nikad ne zna šta bi moglo biti zanimljivo za neki kaput, jaknu ili nešto sasvim drugo (Prvi kaput koji sam sebi šila je bio od materijala za nameštaj.). Isti dezen je još bio u smeđim nijansama, ali ovaj je bio mnogo primamljiviji iako sam se ja koji sekundu dvoumila jer je ovaj u moju garderobu, komplet šarenu, vrlo teško ukombinovati. No, nisam mogla da odolim.
Od pomenutih materijala, ja uglavnom šijem jakne i kapute. Zbog svoje čvrstine, lepo drže formu, a debljina je odgovarajuća za takve modele.
Ovog materijala kupila sam svega 80cm samo toliko dami bude dovoljno za jaknu (Ali ostalo mi je još nešto malo, taman za neku pismo tašnu.), ne mogu sad da se setim, ali širina je bila nešto duža nego inače.
That sudden Stoffmarkt in July nearby was really full hit, and after that, I concluded that Stoffmarkt in summer is the best to visit. There were some beautiful fabrics, and I bought more than usual.
This fabric was on the stand with fabrics for furniture and decor. I always look at these fabrics because you never know what might be interesting for a coat, a jacket or something else (The first coat I sewed was of upholstery fabric.). The same pattern was still in brown shades, but this in red was much more exciting, although a few seconds I had doubts since this one is very difficult to blend in my colorful wardrobe. But I couldn't resist it.
Of the aforementioned upholstery fabrics, I sew mainly jackets and coats. Because of their solidity, they keep well the shape, and the thickness is appropriate for such models.
I bought only 80cm from this fabric, enough for a jacket (But I still have a little bit rest, enough for a clutch.), I can't remember now, but the width was slightly longer than usual.

Ovaj model jakne sam šila do sada već dva puta, a obe jakne (plava i čupava bela) se mogu videti u priči http://ormarjednejelene.blogspot.de/2017/03/izazov-challenge.html, a bela se još može videti u priči o venčanici http://ormarjednejelene.blogspot.de/2017/05/wedding-dress.html.
Na prethodne jakne nisam stavaljala postavu, ali ovde sam se odlučila da stavim iako je moglo i bez. Za postavu sam iskoristila pamučni puplin krem boje.
Prvobitno sam kupila saten traku svetlo plave boje za ivice jer nisam našla crvenu da se slaže sa bojama na materijalu, ali sam posle ipak crvenu pamučnu naručila i na moju sreću, boja je bila odgovarajuća.
Od pre nekog vremena imam novu mašinu za šivenje, za koju postoji gomila stopica i dodataka za lakše šivenje, ali ja do sada nisam nabavila dodatak za šivenje paspul trake (sledeća želja) pa sam sve to obavila polako iz mnogo više koraka (Mi bi rekli peške.). Ja sam sve naučila tako da se više oslanjam na svoje mogućnosti i sposobnosti, a ne na mašinu ili dodatne pomoći iako to ponekad, kao u ovom slučaju zahteva mnogo više vremena.
This model of a jacket I sewed already two times so far, and both jackets (blue and white) can be seen in the story http://ormarjednejelene.blogspot.de/2017/03/izazov-challenge.html, and white can be seen also in the story about the wedding dress http://ormarjednejelene.blogspot.de/2017/05/wedding-dress.html.
I didn't put a lining on the previous two jackets, but I decided to put it on this one, although it was possible without it. I used a cotton poplin in beige for that.
I first bought a satin true bias in light blue for the edges because I didn't find the red to match the color of the fabric, but after a while, I ordered red cotton true bias and luckily, the color was appropriate.
Since a while ago I have a new sewing machine for which exist a bunch of feet and extra accessories for easier sewing, but I haven't bought an attachment for bias tape sewing (my next wish) so I did it slowly in a lot of steps. I've learned everything so that I rely more on my capabilities than on the sewing machine or the extra help attachments, though sometimes, as in this case, it requires much more time.


Kao što sam i pretpostavila, jaknu sam se namučila iskombinovati sa nečim iz mog ormara (Možda malo više preterujem kad se radi o slaganju boja i delova garderobe.).
Ujedno je i vreme bilo jako loše pa je jakna punih mesec dana čekala na vešalici u sobi za šivenje (Nisam uspela ni da je nosim.).
As I have assumed, I tried to combine the jacket with something from my closet (Perhaps I exaggerate a bit more when it comes to arranging the color and the parts of the wardrobe.).
At the same time, the weather was very bad, so the jacket waited for a full month in the sewing room (I didn't even manage to wear it).

Krajnji rezultat su ove slike.
Zelenu suknju sam, takođe, ja šila, a bela majca je druga varijanta pošto majca sa printom nikako nije dobro izgledala. Pošto je kod nas već vreme za čizme i sličnu toplu obuću, smeđe kratke čizme sam u sve ovo uklopila.
The end results are these photos.
I sewed a green skirt also, and this white-shirt is the second choice as the t-shirt with print didn't fit good into a complete outfit. This autumn is already here, so I put on ankle boots





Imam na zalihama crveni materijal za haljinu za koji mislim da bi se super uklopio sa jaknom pa se tom šivenju radujem.
I have a red fabric for the dress on my stocks that I think would fit super with the jacket so I'm looking forward to this sewing.




Meni je ova jakna neverovatno poseban komad garderobe.
Pre mesec dana kad sam je završila bila sam oduševljena koliko je dobro ispala, a oduševljena sam još uvek. (Tako sam prošle godine bila oduševljena onom pomenutom belom.)
To me, this jacket is an incredibly special piece of wardrobe.
A month ago when I have finished it I was thrilled how good it was, and I'm still thrilled. (Last year I was also so thrilled with the mentioned white jacket.)


Nadam se da vam se svidela jakna.
Do sledećeg čitanja
I hope you liked the jacket.
Until the next reading

No comments:

Post a Comment