Wednesday, October 18, 2017

Namaz od tunjevine

Mislim da od početka godine nisam napisala ni jednu priču o hrani.
Istina je da sam slikala par puta nešto što sam pravila, ali nisam napisala priču. Naime, mnogo više sam se koncentrisala na šivenje i sve oko toga, pa sam zapostavila neke druge interesantne stvari koje volim (Možda je i do toga da ima toliko mnogo predobrih blogova o hrani i ja sa svojim piskaranjem o hrani sam potpuno suvišna.), ali pitala me tj. primetila pre nekog vremena moja kuma kako više ne pišem recepte (bar po koji, nikad ni nisam puno pisala) pa evo sad jednog jednostavnog recepta.

Ovo je recept za naš omiljeni namaz. U našoj kući se često pravi i sa oduševljenjem je prihvaćen kod naših gostiju (To nam je ono što obavezno moramo doneti sa sobom kad je u pitanju neko slavlje, roštilj ili slično.).
Jednostavan je, ali jednostavne stvari su uglavnom i najukusnije (napisah uglavnom, ako se neko ne složi sa jednostavnošću).

SASTOJCI
  • 1 pavlaka (ja ovde koristim Schmand)
  • 2 kašike majoneze
  • konzerva tunjevine u ulju (ja sam u ovo sučaju imala dve manje)
  • 2 komada mladog luka
  • so (po ukusu)


Izmešati pavlaku sa majonezom, mladi luk očistiti, operati i iseckati (U zavisnosti ko kako voli, sitnije, krupnije, a ja volim na kolutove i da se osete komadi luka kad se jede.). Luk dobro izmešati sa mešavinom pavlake i majoneze.


Tunjevinu ocediti od ulja i umešati u gore navedenu smesu.
So dodati po ukusu, izmešati i namaz je gotov.


Namaz je spreman za jesti, ali možda je još bolji kada malo odstoji (Ja ga napravim uglavnom ujutro ako ćemo ga uveče jesti ili uveče za ujutro.).


Prijatno!

Do sledećeg čitanja.

No comments:

Post a Comment