Friday, May 25, 2018

Nešto obično/Basic


Bilo je i vreme da šijem nešto obično, osnovno, nešto što uz sve ide, ...
Već sam pisala o tome kako ne šijem osnovne komade koji se lako kombinuju ili još bitnije za mene, koji se lako uklapaju u (moju) garderobu pa sam se tako odlučila za ovaj džemper (Svaki početak je težak.).
It was time for me to sew something basic, something that goes with everything, ...
I have already written about how I don't make basic pieces that are easy to combine or more important for me, which easily fit into (my) wardrobe so I decided to make this sweater (Every begin is hard.).


Materijal sam (naravno) kupila sa planom da šijem haljinu od njega, ali zbog strukture i kvaliteta sam se bojala da bi mogao da se razvuče previše. 
Drugi plan je bio da šijem sličnu vestu kao što je prikazana u priči https://ormarjednejelene.blogspot.de/2017/07/light-green.html, ali za to imam već pripremljen jedan materijal, a nisu mi potrebne još dve takve veste (imam još i sličnu tamno ljubičastu https://ormarjednejelene.blogspot.de/2016/10/jednostavna-siroka-sarena-suknja-simple.html).
Ovaj džemeper je tek treća opcija za ovaj materijal.
(of course) I bought this fabric with the plan to make a dress from it, but because of its structure and quality, I was afraid it could be to stretch.
The second plan was to sew a similar cardigan as shown in the story https://ormarjednejelene.blogspot.de/2017/07/light-green.html, but for that model, I have already prepared one blue fabric and I don't need two more (blue) cardigans (I have a similar one in dark purple https://ormarjednejelene.blogspot.de/2016/10/simple-siroka-sarena-suknja-simple.html).
This sweater was just the third option for this fabric.


Pokušala sam da iskoristim jedan kroj koji mi je bio interesantan, ali sam ga na kraju potpuno izmenila i prilagodila džemper svojoj građi.
Džemper je urađen korišćenjem overlock-a, a samo sam dodadto mašinom za šivenje prošila lajsnu oko vrata koristeći ravan bod.
I tried to use one pattern that was interesting to me, but I completely changed it and adjusted the sweater to my body shape.
The sweater was made using the overlock, and I just added around neckline a straight stitch using the sewing machine.




Kad se završio moj izazov, kupila sam dvoje farmerica, a na slikama su jedne od njih u kombinaciji sa ovim džemperom i patikama.
When my challenge ended, I bought two pairs of jeans, and in the pictures is one of them in combination with this sweater and sneakers.



Do sledećeg čitanja
Until next reading

No comments:

Post a Comment