Thursday, November 24, 2016

Cveće za jesen/Flowers for fall


Naime, u mojoj garderobi postoji samo jedno i osnovno (sveto) pravilo:
Za svaki par obuće koji imam, mora da postoji odgovarajuća haljina!
Da se ona nositi na više pari, ali uvek postoji haljina koja je šivena baš za taj par.
A baš za svaki par obuće moram da imam sašivenu haljinu. Što ne znači da ne šijem haljine nevezano za obuću, uvek ih šijem. Haljine najviše. (S vremena na vreme se rešim po koje, ali ne smem nikada da ih prebrojim. Strašno! Trenutno imam manjak mesta u ormarima pa se kontam šta bi moglo da se uradi. )
(Ja pored haljina obožavam obuću i donji veš (Sa njim sam malo umerenija. Tek po koja haljina ima svoj donji veš. Imam previše haljina.).)

Da se vratim na naslov, šila sam ovo haljinče pre izvesnog vremena (Baš za te čizmice sa slike pa zato i taj naslov.), ali tek sad je nosim (Temperature nisu toliko niske, a čizmice volim.).
Naravno da i to mora biti plavo, ali nije što je cveće u modi, nekako je baš za jesen jer ima te neke jesenje tonove (boje cveća). Već dugo sam šmekala materijal pa je letos došao na red za kupovinu (Videh, čini mi se, nedavno u radnji da ima i druga varijanta boja ovog materijala i ne znam što ne uzeh.).
Materijal je sintetika, ali i to ponekad može da prođe. Mada najradije nosim i šijem pamuk, ali toliko je dobrih materijala koji ne mogu da se porede sa pamukom.


Šila sam ovaj model treći put (siva za leto (Ima je na nekim od prethodnih slika. Može se i sada nositi, ali čizme za nju su na listi želja još uvek.), ova za jesen i jedna na pruge za zimu). Zadovoljna sam poprilično, još mi ostaje da nađem načine da je iskombinujem, ali mislim da se da lepo iskoristiti.
Moja omiljena dužina rukava.
A dužina haljine je ostala tako nešto ispod kolena. (Tu sam se dvoumila, ali eto razlog da šijem sličnu, a kraću.)


Ja volim boje i šareno.
Volim jesenje boje, sve te neke žute, bordo, smeđe tonove. Sve ima neki sjaj.
(Ali volim i proleće. I leto. A i zimu.)




Koristim svaku priliku ovih dana kad nema kiše jer mi je za slikanje najbolje prirodno svetlo pa evo i nekoliko slika.







Nadam se da se i vama svidela haljina, meni jeste.

No comments:

Post a Comment