Monday, November 28, 2016

Odavno započeto/A long time ago started


Zapravo, ne smem ni da se setim kad sam ovo počela da šijem...
Čini mi se da ima dve godine. Šila sam sestri isti model (Njene boje mi se više sviđaju.), a onda i sebi iskrojila. Stajalo je dugo tako, onda sam počela, pa ostavila. I tek nedavno završila. 

Razmenila sam koju poruku jutros sa prijateljicom (Sada i kumom, a ja nikako da se naviknem.) uz kostataciju da nam svašta treba u ormaru. Imam čak 8 materijala (dve varijante crne, dve plave, jedna siva i tri smeđe) za kapute i jakne za zimu na zalihama godinama i sad osećam grižu savesti.
Šijem rado svašta, ali nažalost, kapute i jakne samo po potrebi (Imam tri sakoa (teget, crni i krem (Prva dva sam još i nosila, ali treći još uvek stoji.)) šivena jer su mi trebala, par jaknica isto iz potrebe šivene. Dva klasična kaputa (sivi i crni) sam kupila jer je cena bila više nego povoljna (Čak je toliko strašna situacija da su kaputi identični, samo je razlika u boji. Sivi mi se svideo, a crni sam kupila da imam crni.), ali to su stvari koje traju godinama, da ne kažem bezvremenske. Od sestre sam dobila jedan klasični mantil u krem boji. Sad nabrojih samo one stvari koje su kod mene za vek i vekova.). 

Drago mi je da je ova jaknica završena.
Ne znam koliko su model i boja trenutno aktuelni, ali ja nisam modna blogerka niti slepi pratilac trendova pa si mogu svašta priuštiti na sebi.
U mojoj glavi je gomila kombinacija, potrudiću se jednom i da ih slikam, danas mi je naprosto bilo suviše hladno (Ovde je 3 stepena.).

Boje su moje. Bela, plava, teget (Iako sam ja mislila da je to crna.). Dugmad su u istim bojama.
Jakna je model kakav jeste, tu se baš i ne mođe nešto veliko menjati. Jedino što sam ja uradila drugačije je to da sam kukicu za kačenje stavila sa spoljašnje strane kragne (Vidi se posle na slici.). Ponekad to uradim na jaknama ili kaputima iz praktičnih razloga (Ne volim da mi smeta i stvara nelagodnost prilikom nošenja jer je kragna sama po sebi veća pa ako stavim i šal sve to nazad bude neprijatno.).























Do sledećeg čitanja...

No comments:

Post a Comment