Tuesday, November 22, 2016

Svetlo plavo/Light blue


Plavo, plavo, volim te plavo...
Ja plavo obožavam.
Možda preterujem. Poslednje tri iskrojene haljine su mi plave, sad zavisi koja nijansa (svetlo, tamno, ... ). Čak razmišljam da kupim boju za tkaninu i ofarbam neke stvari u neke druge boje (Dotle je došlo.).

Materijal sam kupila letos u Novom Sadu planirajući ga za pantalone. (Mekani pamuk, malo čupav, puniji, idealan za hladnije vreme.) Ali... em je bio izgužvan malo, em mi se prilikom pranja toliko izgužvao da nisam mogla da ga ispeglam, onda sam nešto lepo, nešto manje lepo ispeglala, ali sam odlučila da ga prilikom pranja skroz izgužvam i ne peglam mnogo. (Mislim da neće biti loše.) (Pegla i ja se samo ponekad baš volimo, ali kad ne moramo, bolje da smo dalje jedna od druge.)
Kroj je (naravno) jednostavan. Čak nisam haljinu ni kitila sa ukrasnom trakom ili čipkom. Nije mi bilo potrebno, ima dugmiće napred. Tako je lakše mogu uklopiti u gomilu toga.



Ja sam haljinu na slikama nosila sa ravnim čizmama.
Probala sam je na čizme sa štiklom što uopšte nije loša varijanta (Ja na štikle baš svašta mogu nositi.). Ko voli skroz ženstvenu varijantu, može se iskoristiti kaiš na struku. Takođe lep broš ili šal, marama dolaze u obzir i lepo se kombinuju uz ovu jednostavnu jednobojnu haljinu.










Do sledećeg pisanja i čitanja...

No comments:

Post a Comment