Wednesday, December 14, 2016

Kao devojčica/Like a little girl

Ponovo plavo.
I ponovo prugice. 
(Nepopravljiva sam.)

U mojoj glavi je  uvek gomila modela, ideja, premišljanja.
Ako kupim materijal, a ne sašijem odmah nešto što mi prvo padne na pamet, za taj materijal posle se samo menjaju ideje dok mi baš ne klikne i sašijem nešto na brzaka.

Naime, ovaj materijal imam već godinama, a inspiraciju sam pre nedelju, dve dobila sa jedne internet stranice. (Bar što se pruga i njihovog smera tiče.) Originalna haljina (sa te slike) je bila duža i imala rukave, ali ja nisam imala toliko materijala. Pamuk obožavam i volim da ga šijem, a ovaj je i malo puniji.




A sad da se osvrnem na naslov.
Haljina pozadi ima dugmad umesto rajsfešlusa. Ponajviše se to uvek moglo naći na dečijim haljinama ili mene bar na to asocira. Kao devojčica. (Još mi samo cvet u kosi fali.)
Ima tu neku retro notu koju ja često volim i s vremena na vreme iskoristim. (Ili vas neko zakopča i otkopča (I to ima svoje draži.) ili se namučite sami, ali je drugačije. Nekad si dozvolim i dozu male nepraktičnosti.)
Ja sam, naravno, dugmad rasporedila kako sam htela jer kad šijete sami sebi, možete i da se kombinujete kako hoćete. Boja dugmadi je upečatljiva, ali se uklapa uz žutu na haljini. Iskreno, probala sam i sa belim dugmadima, ali nije bilo baš očaravajuće pa je izbor pao na ova, pomalo drečavo žuta.



Nekako mi skroz ide uz ovu moju razigranu (novu, sad već staru) frizuru.







Po meni, haljina je baš interesantna za kombinovanje. 
Neki džemper (kraći ili duži) na kopčanje na nju ili (bela ili neka druga boja, dezen) košulja ispod, šal preko ramena, (kratka ili duža) jakna. Može na baletanke, na štikle, na čizme.

Ja sam haljinu danas iskombinovala sa kožnom jaknom, koju sam dobila pre godinu i po, ako se ne varam, na poklon, ali nikako da je nosim. Ovde mi uvek promakne taj period godine, a kad malo bolje razmislim, ili je leto pa ne treba, ili kiša pa sam pokrivena do kolena ili zima pa ubundana šetam, tako da ni ne znam kad da je nosim. (Za one koje interesuje, jakna je Mango, a ja ipak ne bi trebala da pišem o tome.)
Druga bitna stavka u ovoj kombinaciji su čizme. Uklopile su se, skoro idealno jer bi po meni, idealne kaubojke uz ovo bile. (Čizme su Esprit, kupljene na nekoj poslezimskoj rasprodaji pretprošle godine.)
A fale mi (možda kožne sa nitnama) narukvice, a tašnu (opet) nisam slikala.




Ja sam uživala u ovom postu.
U glavi mi se motali izlasci radnim danima na svirke u omiljeni lokal u omiljenom gradu pre par godina (Uf, godine lete. Više puta par.).
Nekada smo se baš provodile, ali provodimo se i sada, samo drugačije. 

Do čitanja.

No comments:

Post a Comment