Friday, December 2, 2016

Omiljene gumene čizme/Favorite rainboots


Kako kod mene svaki par obuće mora imati svoju haljinu (Ne mora imati, već je šivena baš za taj par.), tako i moje omiljene gumene čizme imaju svoju haljinu (To vam je kod mene ono da svaka krpa nađe zakrpu, samo što je ja sašijem.).

Gumene čizme...
Hm...
Plave...
Na bele tufne..

Bila je to ljubav na prvi pogled.
(Sad pršte srca na sve strane, a samo ja znam koliko ih ne volim. Mislim na srca.)
Imam ih već par godina. Kupila sam ih ovde u marketu, ne sećam se više da li je bio Aldi ili Lidl, ali bile su nešto baš povoljne. I da nisu, kupila bi ih jer me gore navedeni razlozi debelo pravdaju.
A imam uz njih (Mada sam njega pre kupila.) jedan plavi (Pisalo na njemu petrol boja, šta god to značilo!?) đubretarac i savršeno se vole, ali baš savršeno.
Volim sparivati garderobu između sebe (komade garderobe) i na to još cipele dodavati, marame, šalove ... 
Volim kombinacije po bojama i nijansama, ali volim da kombinujem i boje.

Uz plavu boju mojih čizama meni je savršeno išla oker (žuta) ili ja bi rekla boja senfa. Tu baš ne mogu da se odlučim (Nije baš da sam muško po pitanju boja, ali ovo su ipak nijanse. Sitne, najsitnije.).
Ipak bi ja rekla da je ovo boja senfa.
Materijal je nešto što će mnogi reći, ni slučajno za haljinu, ali kod mene sve može. (Šuškav pomalo, više za neku jaknu, mantil.)
Haljina je kroja koji možda i najviše nosim. (Sečena ispod grudi u ovom slučaju, a inače i malo niže ili malo više niže. Gornji deo uži, dole šire. Širina koliko hoću. Tri četvrt rukave najviše volim. Rusku kragnu takođe volim.)




Boje su se savršeno uklopile (da ne kažem, baš po mom ukusu).


Hehehe... Osećala sam se kao curica u ovoj kombinaciji.
Čak je i kiša padala jutros. Kao da je znala da moram da šljapkam danas u mojim plavim gumenim čizmama na bele tufne. (Sad i zvučim kao dete. - reče dete u srcu i osta' živo)

Ja sam se naigrala danas. (Da se primetiti.)

Uživajte u vikendu.
Do čitanja...

No comments:

Post a Comment