Friday, December 23, 2016

Superplavo/Superblue


Ko me je ispratio na Facebook-u, video je da sam ovaj materijal kupila poslednji put u Novom Sadu. Bili smo početkom novembra par dana samo i iako sam imala samo ručni prtljag za avion (Aco je imao kofer, ali je (navodno) zbog mojih stvari zaboravio i svoje pa nisam smela da pitam za još malo mesta.), kupila sam tri materijala. (Sad sam i ja morala da se prisetim koji su. Sva tri su plava, a kupila sam i kraljevsko plavi za majcu uz ovu suknju, ali će me sačekati.)


Volim suknje.
Posle haljina, najviše šijem košulje pa posle toga suknje.
Manje ih nosim, ali to je moja greška. Mislim da je problem što imam/šijem previše haljina.
Nekad sam nosila samo uske suknje, a u poslednje vreme sam šila i par širokih, ali uske su mi za nijansu draže.
(Za kačenje uvek ima tri boje satenske trake (bela za svetlo, neka boja kajsije za bolje i ova ljubičasta za tamne materijale), a to je tako od pre par godina.)
Meni se dezen svideo i baš za usku suknju sam i kupila materijal.




Ja sam danas suknju za slikanje kombinovala sam običnom belom pamučnom sa printom.
Iako ja više volim Batman-a nego Superman-a, majca mi se svidela pa nisam odolela. A i volim bele majce, a Batman je crn. I još nešto, kad smo već kod priznanja, ovo je muška majca najmanji broj. Kad mi se svidi majca, ne razmišljam na kojem odeljenju stoji. (Imam još jednu sa Superman-om i jednu Star Wars sa muškog odeljenja Primark-a.)








A što se cipele ili čizmica tiče, nedavno sam ih dobila. Aco je izgubio (recimo) opkladu i slučajno smo naleteli na njih (Nisu mi bile baš neophodne, ali su bile u pola cene, a još su i kožne tako da će se dugo zadržati u mom ormaru.).
Nadam se da vam se svidelo.

No comments:

Post a Comment