Sunday, July 22, 2018

2xplavo/2xblue


Kao što sam navela u priči o crvenoj suknji, tada sam se pripremala da šijem suknju sa gumom u pojasu, ali ravnog kroja i u plavoj boji.
Ovo je ta suknja, ali sam imala dovoljno materijala za kratke pantalone, tj. šorc pa sam uradila oboje.
As I wrote in the story of the red skirt, then I was preparing to sew the skirt with an elastic in the waistband, but flat and in blue color.
This is that skirt, but I had enough fabric for shorts, so I made both.

Što se suknje tiče, mogla je biti malo šira jer mi je trenutno pomalo uzana u bokovima, iako je sve u redu i prilikom sedenja i kretanja.
Za šorc sam iskoristila kroj iz Burde za mesec maj 2010. godine, model 120 i 121, s tim da sam dodala kose džepove što sam uradila i na suknji.
Pojas je kod oba modela urađen tako da je guma u njemu.
As for the skirt, it could be a bit wider, because it is a bit narrow on my hips right now, although everything is fine by sitting and moving.
For the shorts, I used the pattern from Burda Magazine for the May 2010, model 120 and 121, with the addition of the pockets, which I did on skirts too.
The waistband is in both garments made with an elastic in it.





Ove dve stvari sam sašila još u junu tako da sam ih do sada već nosila nebrojeno puta. 
Ispostavilo se da mi je šorc bio potreban, baš zbog vožnji biciklom koje redovno praktikujemo i nikad lepšeg vremena ovde u Nemačkoj.
These two things I sewed in June, so I've been wearing them many times so far.
It turned out, I needed shorts, because of the bicycle ride we regularly do and the never better weather here in Germany.

Do sledećeg čitanja
Until next reading

No comments:

Post a Comment