Monday, July 30, 2018

Još jedna jednostavna suknja/Another simple skirt


Kao što već znate, ja sam ljubitelj jednostvanih stvari, što odeće i obuće, tako i ostalih stvari koje me okružuju.
Ova suknja, na slikama u nastavku, je jedna od najjednostavniji suknji koje sam šila.
As you already know, I am a lover of simple things, clothing and footwear, and other things that surround me.
This skirt, in the photos below, is one of the simplest skirts I've ever made.

Kada sam se dvoumila oko pisanja za Bernina blog na engleskom jeziku, najveća dvojba bila je da li sam ja u stanju da napišem i sašijem nešto jednostavno, tj. da objasnim ceo postupak izrade onoga što zamislim.
Za moju prvu priču na Bernina blogu sam čak uradila i probni primerak (Sada imam čak dve tašne za plažu, a ne idem na more ovo leto.), a sada nisam. Jednostavno sam još pre koju nedelju dobila ideju, napisala tekst, kupila materijal i napravila suknju. 
Čak dva puta sam sebe slikala u suknji, ali nisam uspela da to uradim kako sam želela. Materijal mi je bio prelep kad sam ga izabrala, ali se na slikama loše pokazao i čak sam par dana imala ideju da kupim drugi materijal i sve uradim ispočetka, ali ostalo je sve ipak na ovome.
When I doubted about writing for the Bernina blog in English, the most significant doubt was am I able to think up and sew something simple, that is, to explain the complete process of making what I imagined.
For my first story on Bernina blog I even did a trial (now I've two beach bags, and I'm not going to the sea this summer), and now I didn't. Just for a few weeks I got the idea, wrote the text, bought the fabric, and made a skirt.
Even two times I took photos of myself in a skirt, but I didn't manage to do it as I wanted. My fabric was overwhelmed when I picked it up, but it looks terrible in the photos and even for a couple of days I had the idea to buy another fabric and do everything from the beginning, but this doesn't look so bad.

Ovaj model je polukrug suknja bez rajsfešlusa, a ceo postupak krojenja i šivenja ovakve jedne suknje možete naći u priči How to sew a simple half circle Skirt without a zipper koja se nalazi na BERNINA blogu.
Suknja je jako udobna i prijatna za nositi, a na slikama u nastavku se može videti kako mi pristaje.
This model is a half circle skirt without a zipper and the entire process of cutting and sewing this skirt you can find in the story How to sew a simple half circle skirt without a zipper located on the BERNINA blog.
The skirt is beautiful and comfortable to wear, and in the photos below you can see how it fits me.






Moje mišljenje je da ovu suknju može sašiti svako, čak su većina stvari početničke. Jedino na šta treba dobro obratiti pažnju jeste izbor tkanine jer neki materijali mogu da zadaju mnogo poteškoća.
My opinion is that this skirt can sew everyone, even a complete beginner. The only thing you should pay attention to is the selection of fabrics because some fabrics can inflict difficulties.

Do sledećeg čitanja
Until next reading

No comments:

Post a Comment