Sunday, July 8, 2018

Greška/Mistake


Ova haljina je trebala da bude sasvim drugačija, tj. ono što sam prvo iskrojila, užasno mi je stajalo i nisam ga mogla popraviti pa je ovo na slikama prinudno rešenje.
No, sve u svemu, imam još jednu haljinu za leto.
This dress was supposed to be entirely different, that is, what I first cut out, was terrible, and I couldn't fix it, so this is a forced solution.
But, all in all, I have one more summer dress in my closet.


Materijal je prelepi pamuk, mekan, ali deblji. 
Prvobitni plan je bio da sašijem od njega haljinu na preklop, ali nisam našla odgovarajući kroj u odgovarajućoj veličini, a još da je prikladan za materijal.
Našla sam par krojeva koji su predviđeni ili za žersej ili neki laganiji materijal, tako da se nisam odlučila ni za jedan od njih.
Posle sam se odlučila za jedan kroj u kojem gornji deo ima v-izrez, međutim jako loše mi je pristajao i morala sam nešto da menjam. Taj deo nisam uspela da iskoristim, ali sam od ostataka materijala uspela ovo da iskrojim.
The fabric is cotton, soft but thicker.
The original plan was to sew a wrap dress, but I didn't find the suitable pattern in my size and to look good from this fabric.
I've found a couple of patterns that are foreseen either for a jersey or some lightweight fabric, so I didn't decide on one of them.
After I decided for a cut in which the upper part had a v-cut, however, it looked awful on me, and I had to change it. That part I didn't manage to use, but from the rest of the fabric, I sewed this what is in photos.


Ovaj gornji deo sam već par puta šila za par haljina pa je to u ovo slučaju, bila sigurna varijanta.
This upper part I already sewed a couple of times for some dresses, and in this case, was a safe option.



Kako haljina meni pristaje, možete da vidite na slikama ispod.
Nisam nezadovoljna, ali sam želela nešto drugo od ovog materijala, ali greške se dešavaju.
As the dress fits me, you can see in the photos below.
I'm not unhappy, but I wanted something different from this fabric, but mistakes happen.






Do sledećeg čitanja
Until next reading

No comments:

Post a Comment