Friday, October 7, 2016

Dugmad ili ne!?

Priča o plavoj jaknici je trebala prvo da se zove jakna sa slike.
Naime, videla sam na internet stranici jednog brenda jaknicu i baš, baš mi se svidela. (Desi mi se i to da šijem nešto što sam videla.)
Našla sam materijal prošli put (ili pretprošli) u Novom Sadu (U materijalima na kilogram sam se baš ispričala sa ženom koja prodaje. Materijal je imao neke fleke na dva, tri mesta pa sam ga dobila još i neki popust. ), u boji koja se meni sviđa i koju znam da cu nositi. Iskojila, počela da šijem, i to je tako stajalo... Do juče...

Jakna na onoj slici (ubaciću je na kraju da niko ne zna) je imala džepove. Ja sam svoje iskrojila, probala, materijal je predebeo da bi se rubovi lepo odradili. I odustala.)

Druga stvar (Bitna jer je po njoj naslov priče.), dugmad.
(To su mi uvek goleme muke, pa biram, pa šaljem slike prijateljicama, pa većamo, pa opet ne znam šta ću...)
U ovom slučaju imala sam bele, drvene, neke svetlo krem i još se presijavaju i drikere. Ništa nije išlo kako treba i onda Jela reše bolje je bez i ostade jaknica bez dugmadi.
Nije loše ispalo!?






 E da... Od pre par meseci moram da nosim naočare (Strašna beše činjenica da ne vidim više k'o soko, ali nešto ide i sa godinama.) pa sam prilagođavala frizuru. Što bi moj brat rekao, 'dja mi se.




Poslužiće mi još ovaj zid. (Čekala sam da prestane kišica i da se malkice osuši sve. Ionako sam prehlađena pa mi se baš mrzlo nije.)

A da, za kraj, slika.


Čekam komentare...




No comments:

Post a Comment