Wednesday, October 26, 2016

Rol kragna/Turtleneck

Ne volim ih. Nikad ih nisam ni volela.
Rol kragne.
Sećam se mene i Dragane kao dece, uvek smo zimi nosile neke rolke.
Ne sećam se posle da sam ih ikada više nosila, bar ne od kako svesno i sama biram garderobu.

(Kupila sam letos gomilu neke trikotaže u Novom Sadu. Ne znam šta mi bi, odavno već trikotažu nisam šila. Nemam odgovarajuću mašinu, što sam shvatila pre par meseci pokušavajući pantalone od pamučnog žerseja šiti. Završila sam ja njih, čak ih i rado nosim, ali sva ta gnjavaža sa rubovima, šivenje sa papirom, ... Namučim se i svaki put kažem sebi da nema više, ali uvek i prevarim samu sebe.)

Ova rol kragna mi se svidela. (I sad se ja stidim zbog svega gore napisanog.)
Nedavno sam u prodavnici materijala ovde u selu našla lepu traku.
Cveće je na njoj, vesele boje. Crvena, žuta, plava, zelena i bela, i to jake.
Baš se lepo uklopila u moju kragnu, a tako je bilo i zamišljeno. (Ivice trake su namerno ostale neobrađene. Nekako mi to išlo uz trikotažu, nije suviše ozbiljno.)



Bilo je i za očekivati da ću šiti haljinu. Zima i leto su moji meseci za haljine.
Obična haljina, ali kroj je pomalo neobičan iako se možda i ne primeti mnogo. Ravan je u celoj dužini, rukavi samo našiveni... Jedini detalj je rol kragna, ona koju ne volim, ali ova mi se svidela.







Sad kad gledam ove slike, sve mi je nekako retro.
Kao da ima neki duh starog vremena. 

Na kraju sam odlučila da sašijem i pojas. Imala sam viška jednu kopču za kaiš, trake i malo kože (Kopčanje je na slikama na leđima pa se i ne vidi.) i rezultat nije loše ispao.
Jedan detalj baš može da promeni sve. 





I opet me na neka stara vremena podseća haljina i ne mogu da se setim koja.
Možda je ipak naslov trebao da bude Retro...

No comments:

Post a Comment