Wednesday, October 26, 2016

Jednostavna, široka, šarena suknja/Simple, wide, colorful skirt

Jednostavna, široka, šarena suknja. Hm.

Jednostavna, ali nije najjednostavnija (Bila bi da nisam stavila rajsfešlus, već gumu.). Rekoh već, volim jednostavne stvari, a neki dezeni ih baš zahtevaju.
Široka je jer mi je materijal bio lep pa mi bilo žao da išta bacim (Desi mi se i to.). Širi me to široko, ali dopustim si neretko i drugačije kombinacije (Sve je u očima pa onda i u glavi.). 
Materijal sam odavno kupila. Kod mene je, čini mi se, već par godina. Volim šareno, zato sam ga i kupila, da budem iskrena. Kvalitet je upitan, ali neće se gužvati, što je svakako bitno. Postavu sam isekla, sredila za šivenje i odustala od nje. Bilo bi previše materijala na struku i bokovima, ali to bi onda bila i neka druga suknja.
Što se modela tiče, ja sam poželela da je suknja malo duža, ali imala sam samo toliko materijala koliko je duga sada suknja. (Nekad baš ne mogu sve želje da si ispunim pa se pomirim.)






Mene materijal asocira na Alisu u zemlji čuda (!?)
Kockice, krugovi i mnoštvo boja - idealan šareni materijal.
(A boje su tako moje, baš sve koje volim.)

Šarena suknja je laka za kombinovanje, neki jednobojni gornji deo ili ko se usudi, može i nešto šareno (Puštam maštu da radi šta hoće, a to je svašta.), ali (po mom mišljenju) može da ostavi jak utisak.

Ja obožavam čizme pa sam ih danas iskoristila. Obožavam smeđe čizme pa je meni ovaj period godine prava radost. Suknje, haljine i čizme - idealno. Ali to ne znači da suknju neću nositi i sa nečim drugim.

Za danas sam izabrala tri kombinacije, iako sam imala bar deset koje bi bile dobre.
Prva kombinacija je suknja sa običnom belom majcom i džemperom (Njega sam šila pre mesec dana. Nose se takvi modeli, a meni se svideo pa sam ga sklapala iz par krojeva.). Tu bi ja još možda dodala neki šal, ali manji da ne bude pretrpano.






Druga kombinacija kod mene je suknja sa teksas košuljom koji imam već duže, ali ne znam da li sam je jednom obukla. Košulja ima detalj na kragni pa su neke male minđuše dovoljne.






A za treću kombinaciju sam izabrala roze džemper (Kupila sam ga pre neki dan kontajući da mi treba i drugih boja (Nisam ljubitelj roze.). Naravno, uzela sam plavi na bele tufne da umirim savest.) i ravne čizmice koje najradije nosim.






Naravno, moramo i da se kitimo.
Nakit je uvek dobrodošao. Ja volim minđuše. I sat. A počinjem (od sledeće nedelje) i prstenje da nosim (Smanjićemo onaj bitni veliki.). 
A marame... One uvek kod mene mogu.
Moj (modni sam htela da budu, ali sam se prevarila) detalj su od pre par meseci i naočare. 

Za ova slikanja, ja se ne šminkam. (To je zbog raspoloživog vremena koje koristim na drugi način. Izvinjavam se.)
Inače, stavim maskaru, sjaj ili labelo, neke posebne prilike sve ostalo. A nekada (sad već davno) sam se mnogo više šminkala.

Ja to tako danas. 
Nadam se da vam se svidelo...

No comments:

Post a Comment