Tuesday, October 18, 2016

Sivi kaput/Oversized coat

Naslov je trebao da glasi Sivi veliki kaput, tj. (ne po naški) Ovesized coat, ali to veliki mi baš nekako nije lepo zvučalo pa ostavih bez toga.

Kaput je jednostavan, a i nije ispao tako veliki kako sam mislila da će biti. Obavezno probam po par puta nedovršene stvari, a to sve odaje drugi utisak. Kroj sam, naravno, prepravljala, mada ne puno, Stavila na rukave rubove (Jer ih volim. Ne odaju utisak velike ozbiljnosti.) i postavu jer originalan kroj nije imao postavu, a meni je trebala.
A jednostavnost!? Ja je volim. Uvek sam volela jednostavne stvari. Samo par zanimljivih dodataka, npr. nakit, šal, marama, broš, tašna (Uvek zaboravim da je iskoristim za slike.)... I sve je više nego dobro. Ipak, sitnice znače mnogo.

Ovo parče materijala (baš parče jer sam ga našla u korpi za ostatke u radnji sa materijalima) je bio moj omiljeni materijal (Sad je kaput.) koji sam kupila letos. Obožavano parče, i ovako je završilo.
 Drikeri su i po kroju na njemu pa i kod mene, a skriveni baš daju neku eleganciju. Mada i sa nekim lepim velikim dugmadima, kaput bi bio interesantan.
 Nema nekih specijalnih detalja, ali je efektan (Moje mišljenje.).




Meni se kaput mnogo svideo (A bila sam skeptična.) tako da ću postaviti malo više slika.






U početku sam bila pomalo razočarana slikama, boja i tekstura nisu dosle do izražaja. Bojala sam se da se stopio sa zidom. Istina, htela sam za vikend u jedan gradić u blizini da ga slikam, bilo je prelepo vreme, ali je to na kraju ispalo samo gnjavaža pa sam odustala (Ovako to obavim sama, kad hoću, kako hoću.), ali ne za trajno. Neke stvari zaslužuju i drugi ambijent, ali ipak ja ne pišem modni blog.












A sad par slika kako dodati nešto i to bude malo drugačije. Ja obožavam šalove (Posvetiću im neku priču.), a evo i jednog od njih. Sat i minđuše uglavnom uvek nosim.

 I na kraju, inspiracija.
Ja sam zadovoljna kaputom, nadam se da se i vama svideo...


No comments:

Post a Comment