Friday, October 21, 2016

Stoffmarkt

Stoffmarkt bi u prevodu bio vašar materijala. Pun naziv je holandsko-nemački (ili je nemačko-holandski, sad baš ne mogu da se setim) vašar materijala. 
Održava se u blizini, a kako sam danas čula, dva puta godišnje, u proleće i u jesen. (I bilo mi čudno, otkud ponovo sada kad je u aprilu već bio!? Uglavnom je jednom godišnje po mestima.)
Ovakve vašare posećujem već treću godinu.
Ove godine mi je ovo četvrti Stoffmarkt (Bila sam u Hückelhoven-u, pa u Remagen-u, onda Viersen i sad opet Viersen.) i uvek se obradujem kao malo dete. Sva sreća, nije bilo kiše iako je padala prethodna dva dana, ali je bilo hladno. Mrzle mi se ruke dok sam držala fotoaparat.




Sa izborom materijala nikad baš nisam oduševljena.
Ovde se mnogo prodaje pamučni žersej sa dečijim motivima, i toga uvek ima najviše. Žene uglavnom to kupuju jer šiju ponešto za svoju decu ili unučad pa je to najpraktičnije, mada može da se iskoristi i za odrasle. Ja ga slabo koristim, ali videla sam bezbroj motiva koji mi se sviđaju (Sad pogledajte slike pa prosudite sami. Može se tu svašta iskoristiti.). 






Takođe, mnogo ima i materijala za dekor. (Razmišljala sam da uzmem ovaj strip na slici za neku suknju, ali odustala, za sada.)


Ove šarene (kao) pruge u sredini, ja sam iskoristila za tašnu, ceger. I baš sam u Viersen-u prošli put kupila materijal.




Ovaj put je izbor materijala za kapute i džempere bio odličan. Valjda jer je doba godine za takve odevne predmete.




Opet žersej, ovaj put u ponudi već sečen.


Mali trg u centru.


Ovo mi je omiljena tezga sa materijalima za dekor i nameštaj. Mnogo boja i predivnih dezena...




I za kraj, moje zadovoljstvo.
Nažalost ili na sreću, ja sam kupila samo jedan materijal. Puniji, sa malo elastina, taman za neku haljinu ili suknju. Svidela su mi se još dva, tamno plavi tanji pamuk na sitno belo cveće (Odustala u zadnjem momentu.) i jedan na belo crne kocke, ali ga posle nisam našla (Nisam mogla da se setim gde sam ga videla, a prošla sam sve dva puta.).


Sve u svemu, vašar je bio dobar. Sem žerseja i dekor materijala, moglo se naći još ponešto zanimljivo. (O cenama neću da pišem, nisu me prijatno iznenadile.)

Do sledećeg čitanja...

No comments:

Post a Comment