Tuesday, June 27, 2017

Roze sa cvetićima/Light pink with flowers


Roze poze, pa još sa cvetićima...
Ne volim ja roze boju, a retko kad i sitno cveće kao dezen, ali pošto ja baš i nemam neki određeni stil, ja sam u stanju sve da 'volim'.
Light pink, and with small flowers ...
I don't like pink, and rarely small flowers, but as I don't have a certain style, I'm sometimes able to 'love' it.
Deo odmora je svakako i priprema za odmor, a kod mene to znači par novih haljina.
Ova je jedna od haljina za ovo leto.
Kroj je iz jedne od poslednjih Burdi, ali originalan kroj je kroj za bluzu, što mene nije sprečilo da ga malo produžim i sašijem haljinu (Naravno da sam još ponešto promenila.).
Materijal je pamuk koji sam kupila na vašaru materijala krajem marta.
Namerno sam njega odabrala jer je pomalo krut pa drži formu i dolazi do izražaja širina donjeg dela haljine.
Part of the vacation is definitely preparing for a vacation, and for me, that means a couple of new dresses.
This is one of my dresses for this summer.
The cut of the dress is from one of the last Burda, but the original cut is for a blouse, which didn't prevent me from making it a little longer and sewed the dress (Of course, I've changed it a bit).
The fabric is the cotton I bought in the Stoffmarkt at the end of March.
I have chosen this cotton because it is a bit stiff and holds the shape so that the width of the lower part of the dress can be seen fine.




Haljinu sam slikala u kombinaciji sa dve vrste obuće, ravne krem papuče i sandale na štiklu, takođe u nijansi krem boje. Moje mišljenje je da su obe kombinacije interesante u zavisnosti od prilike za koju bi bile obučene, a uz dodatak odgovarajućeg nakita, tašnice, šminke.
I took photos of the dress in combination with two types of shoes, flat beige and heeled, also in shades of beige, sandals. My opinion is that both combinations are interesting depending on the opportunity for which they would be wear, with the addition of appropriate jewelry, purse, and makeup.







Do sledećeg čitanja.
Until next reading.

No comments:

Post a Comment